Alla inlägg den 6 februari 2008

Av britta - 6 februari 2008 22:13

men här kommer det....i går blev Johanna tillfrågad om hon ville vara med på en hoppclinic för Helena Persson, och vi våra nötter visste naturligtvis inte vem det var eller rättare sagt är. Susanne Bergman berättade i dag att hon är flerfalldig sm vinnare och har tydligen också varit med i landslaget och hon sa åt oss att Johanna skulle absolut ta chansen att hoppa med, så nu blir det så torsdag den 21:a (på min födelsedag dessutom) smäller det. Spännade, det alltid roligt att rida för nya instuktörer och få höra deras syn på saker och ting.


I kväll har vi varit på ridklubben och Johanna har ridit dressyr på Elvira på lektion. De skötte sig alldeles utmärkt båda två! hm sen så kommer vi till mejdå....jag ska väga mej i morgon på viktgruppen som jag är med i....hua jag tror inte det kommer gå bra denna gång! Förra gången hade jag gått upp nästan 1 kg! fy farao jag som var så duktig och hade nästan gått ner typ10kg! Nu är det dax för skärpning! Jag hade ju velat gå ner ca 20 kg innan sommaren iallafall...nu blir det till att kämpa igen, men det är så lätt att ramla tillbaka i gamla ful ovanor tyvärr! Nä nu får det allt räcka för i dag. natti natti


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards