Direktlänk till inlägg 13 juli 2009

Hundutställning i Alfta

Av britta - 13 juli 2009 19:25

var jag och Jenny på i går. Jenny skulle ställa ut Tina för första gången och jag hängde naturligtvis med. 3 timmars sömn var väl kanske inte så lyckat men,men...Mats jag Anki och Knuffe var nämligen på Stenegården och lyssnade på lite musik i sommarnatten.


Jag fick lov att kliva ur sängen klockan 5 å morgonen...gäääääsp! Klockan strax efter 6 så kom Jenny med Tina och Sputte i släptåg, Jenny klev ur sängen klockan 4 för hon badade Tina på morgonkvisten. Väl i Alfta så hade vi vädretsmakter emot oss...piss väder! spö regn och uppehåll om vart annat.

En snäll dam lånade ut en bit av sitt tält till oss...än finns det hopp för mänskligheten! Så hundarna höll sig torra och varma iallafall.

Efter mycket väntande blev det så Jennys tur att äntra ringen och som hon gjorde det!!!!de såg ju ut som värsta proffsen ju!!! Tina fick en första plats med ck och sedan kom hon på 2 plats bästa tik och ett cert.

 
 
Eva Ö

Eva Ö

13 juli 2009 22:22

Hej! Va kul att de gick bra på utställningen! =) Hälsa o gratta henne! Vet du någon som är intresserad av en jack russel, tik, ca 2 år (tror ja) gubben som äger henne mår inte så bra o han tror inte han har så länge kvar här i livet så han vill försöka fixa ett bra hem åt henne! Hör av dig om du vet nån som kan va av intresse, han vill ju träffa denne först för att "utvärdera" först. Ha de bra! Kram

http://fen.bloggagratis.se

 
anki

anki

13 juli 2009 22:48

Himla vad kul nu blev hon väl mallig. Hälsa och gratta. Vi åker till Färila på onsdag kram anki

http://anki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

biggan

16 juli 2009 07:00

gud va bra ni är kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards