Alla inlägg under november 2009

Av britta - 18 november 2009 22:16

och se om man drabbas av något elände eller inte....nyvaccinerad mot svininfluensan...peppar,peppar...Jonas klarade sig från biverkningar...hoppas jag också klarar mej.



Av britta - 11 november 2009 21:00

från syster Mona så skriver jag väl ett litet inlägg då...jag kan ju tex berätta att jag har fått förlängt på Granngården tom sista marsGlad Den 12 december ska personalen på GG på julfest på statt....och jag ska för en gångs skull försöka hänga med...tror det blir jättekul!


Nu i kväll har jag varit på ett styrelsemöte på LMK, jag är ju sekreterare i klubben....fan att jag ska ha så svårt för att säga nej när någon frågar om hjälp...jag menar jag har ju tillräckligt med att göra ändå. Men ,men nu är jag ju vald på två år så det är väl bara att härda ut. Tyvärr tog jag ju även på mej att sitta i valberedningen i distriktet...blä, det är något jag definitivt ångrar!


Elvira var halt i söndags morse men nu är hon okej igen...antagligen var hon lite överansträngd...ska skritta henne en tur i morgon så får vi väl se hur det går.Melody har varit nere i Gävle en sväng för parning....någon gång mellan jul och nyår kommer det nog små aprikosa bebbar. En liten mage har hon redan fått...lill gumman.


Johanna har flyttat hem...hon och Hans har tyvärr gått skilda vägar.

Jenny har flyttat ner till Nybro med Uffe....de flyttade nu i helgen som var...dem ser man väl inte förrän till jul nästa gångGråter Hoppas nu bara att det går bra för dem och att de trivs....ca 80 mil bort flyttade de....vi får väl försöka ta en tur neröver till sommaren.

Ovido - Quiz & Flashcards