Alla inlägg den 3 maj 2011

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tusen körde han 8 pass a 45 min för Kenneth Gundersen(fd-VM-åkare) under två dagar...


I går började jag min säsongsanställning på Granngården, under maj månad ska jag jobba varje lördag men det känns helt okej...tufft för Mats dock för Jonas har läger och tävlingar varje helg under maj...men det löser sej det med!


Till helgen kommer det släktingar som ska kika lite på Rex....spännande!

Kul ska det bli att träffa dem dessutom då jag inte alls har träffat dem tidigare vad jag vet....men samma intressen verkar vi ha.....kul!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards