Alla inlägg under april 2009

Av britta - 26 april 2009 18:24

Nu har jag bestämt mej....jag lägger ner min blogg!

Av britta - 2 april 2009 21:30

hade eleverna i trean på rid och häst  i vårt stall i onsdags. Rex tyckte visst att det var underbart skönt.Elvira som fick stå i en box och titta på var nog väldigt avundsjuk för hon hade härjat runt ordentligt...vilket hon annars aldrig gör.

I övrigt så har jag nu börjat jobba....och det är som väntat...jättekul! Men jag saknar Linda som är hemma och barnledig.Nu i kväll blev Jonas och jag bjudna på mat hemma hos Johanna och Hans i Tegeltjär, vi fick lax och potatis med jättegod sås. Det var skönt att få sätta sig vid dukat bord och bli bjuden på god mat efter en arbetsdag...nu så här i början så blir man ju väldigt trött och slut.Benka var och hämtade vår husvagn för i mogon åker de i väg på crossläger i Tidaholm. Nästa helg ska även vi med men då blir det bara hälften så lång väg att åka;)

Ovido - Quiz & Flashcards