Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

Tro det eller ej....

Av britta - 9 juli 2009 18:00

men Viran är piggare igen! Ingen är gladare än jag kan jag säga...nu vågar jag hoppas igen.....dessutom ska jag ge henne Bioglucamin som smörjer lederna på henne på kanske hon blir riktigt fräsch igen, vem vet! Hon är helt otrolig...inte första gången hon är nere för räkning och kliver up igen!

Rider henne igen lite försiktigt.

Någon badning blev det inte i helgen...typiskt....när jag skulle till då var det slut på det vackra vädret.Båten fick vi i iallafall och Mats jag och Knuffe tog oss en tur. Först bara krånglade det men sen så klev Knuffe av och då gick båten som den skulle sen;) Mats och jag for till Långön för att umgås med våra vänner där men si där fanns det inte en kotte som vi kände...snopet!

Nåja vi hade iallafall trevligt i varandras sällskap.I dag är det riktigt jäkla bläää väder ute...regnat hela dagen, urtrist! Nu är det dax att fixa till lite middag och sedan bär det av ner till stallet.


 
 
anki

anki

10 juli 2009 07:26

Jo men hon är ju en dam i sina bästa år " seg som bara den " härligt Men glöm inte att det är extra tid. kram stora syster
Ps. vilken tur att Mats vet vad han gör. Ville han va ensam med frun

http://anki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards