Alla inlägg den 9 december 2009

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Av britta - 9 december 2009 17:41

 har jag haft.....skönt! På tisdagen for Johanna, Birgitta och jag till Hudik för lite shopping. Jag hade tänkt att jag skulle hitta något passande att klä mej i för till helgen ska jag på julbord med jobbet på statt  . Men inte fan hittade jag väl något...som vanligt! Jag lyckades dock dra på mej 250:- i parkeringsböter  


Nu idag började jag morgonen stenhårt...var och hämtade 15 balar spån som jag fick handlasta av och tyvärr bära en bit för att det inte går att backa med Arnes jäkla släpvagn när det är lite last på den. Sedan ut med hästarna och sedan lastade jag en massa skräp och rat nere vid stallet och for med det till återvinningen. Hem duscha och slänga i mej lite kaffe och macka för att sedan fara ner på byn med Johanna vi var till förvaltningshuset och gjorde adressändring åt Johanna och sedan var vi i klädaffärer igen för att trots allt försöka hitta något lämpligt.....men icke.

 Jag lämnade moloken av Johanna som skulle träffa en kompis och for upp på Dollar för lite små prylar som skulle inhandlas, jag hann även in på Coop för middagshandling innan jag for upp till skolan för att hämta Jonas. Vi bestämde oss för försöka hitta något ställe som kunde klippa Jonas hår omedelbums eftersom han ville bli klippt innan han fyller år vilket han gör nu på lördag.

Brosan och jag tog emot honom och när han var klar och snygg i håret frågade jag tjejen om hon inte skulle kunna klippa mej med och det kunde hon så nu är även jag nyklippt och fixad.(se bild)Efter klippningen träffade jag på Maud och Lena med tvillingarna så jag följde med dem på vinst och förlust in på affären Johanna och trot eller ej.....där fanns ju tröjan!     

Ovido - Quiz & Flashcards