Alla inlägg under augusti 2009

Av britta - 26 augusti 2009 08:53

Jag får fortsätta jobba på Granngården ett tag till! Det har varit en hård kamp om detta vik i sommar ;) Men när jag nu visat att jag både kan köra trucken och stor traktorn så föll "vinsten" på mej!! hurra,hurra fan vad bra!

I går var jag ut och lastade 1, 5 ton salt på en lastbil med traktorn...då ska ni vet att jag var lite skakis,,,det var ju trots allt bara andra gången jag överhuvudtaget suttit bakom ratten i en sån stor traktor...men bra gick det (klappar mej själv på axeln) 

Av britta - 19 augusti 2009 10:30

Birgitta och Rolle, Sebastian och Arne, Jenny, Johanna och Hans för att ni ställde upp som flaggvakter i helgen på crossbanan! Ni ska veta att ni är guld värda för vår lilla förening.

Ovido - Quiz & Flashcards