Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av britta - 3 oktober 2008 18:01

jag var i väg och fick akupunktur på eftermiddagen och i dag var det bannemej inte skönt vill jag lova! Det var ju inte första gången om nu någon trodde det för ett ögonblick...nej då jag är nästan ett proffs nu ,har ju gått och fått det nu två gånger i veckan några veckor. I dag satte hon fem nålar i varje arm och en nål mitt uppe på huvudet. Den uppe på huvudet gick väl ann men de andra.....hua nu får jag gruva mej tills på måndag då det är dax igen.


I dag har det varit storstädning här i stugan. Mats ,Jenny och jag satte i gång och röjde på förmiddagen så nu är här rent och fint.Det är så mycket roligare att städa när man hjälps åt.Kläderna till morgondagens bröllop är väl också så när klara. Kan tänka mej att det kommer att bli lite så stressigt i morgon, vi ska ju även försöka hinna med att rida och fixa med hästarna innan det bär av.

Ovido - Quiz & Flashcards