Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av britta - 17 oktober 2008 19:50

Eller....vi har i alla fall främmande och fin är hon.....Melissa en lite brun toypudel som ska vara hos oss nu i helgen.Vet ni vad idag har jag ramlat av hästen! Och kära nån vad ont i magen jag fick! Jag skrattade nämligen så jag tror jag tjöt...Johanna likaså....Jag skulle ju bara kliva över ett litet dike och gå upp i en slänt så vi kom ut på en härlig täckt.....men si Elvira hon tyckte vi skulle hoppa och DET var jag inte beredd på och dessutom snubblade hon på kanten och då seglade jag som en liten vante...en fin liten kullerbytta typ blev det. Elvira tvärnitade och stod bara och tittade på mej...och jag kom snabbt upp på benen men sedan tokskrattade jag för det kändes så snoppet och Johanna skrattade så jag trodde hon skulle falla av Rex för hon hade sett min ben flaxa och sedan bara låg jag där...och inte kom jag upp på hästen heller ..... så jag försökte få ner henne i diket igen men då hoppade stölla igen, så då fick jag lov att gå en liten bit tills jag kom fram till ett broräcke som jag kunde klättra på.


Jag tror hästarna blev lite uppspelta på kuppen för när vi sedan kom ut på en täckt som vi skulle över så bockade och drog både Rex och Elvira i full galopp.

Förkyld är jag, som attan dessutom....men,men jag överlever.Nä nu ska jag gå ut på promenad med Melissa och Kalle. Ha det gött för det ska jag.

Ovido - Quiz & Flashcards