Alla inlägg den 31 juli 2008

Av britta - 31 juli 2008 16:32

i Holänna hela dagen, det var väldigt varmt och skönt i vattnet! Johanna, Hans, Jonas, jag och Maja for dit på förmiddagen solen strålade från en molnfri himmel.....som gjort för en dag på stranden!Jag ringde till Sara för att höra hur det gick med solbrännan, stackarn hade ju legat på ett flytdjur och lyckats bränna sig rejält på både rygg och ben...det är svårt när man ligger så där i vattnet att känna när det är dags att skyla sig.Men idag var hon iallafall mycket bättre så hon kom också ner och gjorde oss sällskap. Carolina med make och barn kom också ner och Pia med sina pojkar så det var riktigt mycket polare där innan det var färdigt...KUL!Det var för övrigt väldigt mycket folk på badlandet i dag......men ,men vi fick ju plats allihop. När vi var på väg hem kom vi underfund med att vi var väldigt , väldigt hungriga...så då blev det pizza...mmm gott var det! Nu har min man precis kommit hem så nu ska jag gå och krama lite på honom en stund för sen måste jag ju åka ner till stallet och mocka och rida.

Ovido - Quiz & Flashcards