Direktlänk till inlägg 19 juni 2008

ja men just ja...

Av britta - 19 juni 2008 18:35

man kanske ska skriva och berätta hur det gick förra helgen.....vi for ju ut till crossbanan på fredagskvällen med husvagnen. Annelie ville ha lite hjälp och sällskap av mej när hon skulle göra i ordning morgondagens lunch så jag traskade över till henne med vindunken, sedan drack vi en himla massa vin och stekte en HIMLA massa pyttipanna. Det blev fler och fler som dök upp där på kvällskröken så vi hade det riktigt roligt och trevligt.Hans lovade att köra dagen efter så då rann det väl i en och annan centiliter...dansade gjorde vi visst också.....hmm   minnet försvann som vanligt.Klockan 7.30 ringde iaf väckarklockan så då var det bara att kravla sig upp kan ju säga att någon frukost fick jag inte i mej....men mådde förhållandevis bra ändå.


Första klassen som Johanna startade i var 1 m och Rex tänkte vägra på sista hindret men Johanna lyckades skänkla på honom och han hoppade från nästan stillastående...dock kom han för nära så han fick med sej en bom.Johanna tyckte Rex kändes väldigt loj så hon hade inte lust att starta nästa klass men med lite vass övertalning så ...red hon och hon vann! En blå och gul rosett och ett Agriaflecetäcke och en plakett fick de. Roligt som attan för detta var deras första 1:a placering och att den dessutom kom i 110 cm.

Kvällen tillbringades hemma hos Annelie igen men si denna gång ville inte jag vara med och festa....det fick räcka med två öl. På söndagen var det då Jonas tur att tävla men jag tror inte killen var riktigt på humör.....visst tog han sig till a-final men han var inte alls på hugget....jag tror han var lite för nervös denna gång...han slutade dock på en fin 8:de plats.hm   var lite stressad när jag la in inlägget men visst ska jag Lägga  in en bild eller två på Johanna och Rex som Sara knäppte i Delsbo.:)

 
 
Ingen bild

Sara

19 juni 2008 20:43

Ja lilla fröken har humör hon.
in med lite bilder oxå.. jag vet att du har!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards