Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

Gräsänka igen då....

Av britta - 23 juni 2008 17:59

ja nu har Mats åkt i väg för att jobba ett par dagar igen då, blir bara Jonas och jag här hemma.Lite trist och tråkigt, dessutom jobbar jag ju sista veckan på Granngården...och det mina vänner är inte kul...jag vill ju stanna kvar!Thomas sa att de skulle ringa mej så snart de behövde hjälp...Men på den här tiden jag har varit där så har de aldrig tagit in en vikarie så det känns väl inte direkt hoppfullt. Ja ja det är väl bara att ta nya tag och försöka leta sig ett annat jobb som man trivs lika bra på.


 Nu till helgen ska vi åka ut till Långön, men tyvärr inte i vår stora fina båt för den har Mats inte hunnit fixa till än. Vi får ta lillracern...usch jag som avskyr att åka i små snabba båtar....men,men vad gör man inte för att ta sig ut på ön. Familjedag är det där och det brukar vara jättekul! Vi var tydligen först ut med att anmäla oss i år....de andra kanske avvaktar för att kolla in vädret, men vi vågade inte vänta för vi har även bokat stugan på ön så vi ska ha något att sova i.Anitha som fixade så att vi fick ha stugan ville ha en gentjänst av mej dock, hon vill att jag ska fixa lekar åt barnen och ev de vuxna......så nu kära vänner behöver jag er hjälp! Ge mej massor med tips på roliga tävlingar och lekar...de ska helst passa både stora (pensionärer) och små.

 
 
anki

anki

24 juni 2008 08:41

Hälsa gänget på ön från sundsvallarna kram syrran

http://anki

 
Syster dotter Eva

Syster dotter Eva

25 juni 2008 15:42

Hej! Gå in på kalasguiden.se där kanske du hittar några lekar för stora och små! Ha de bra! Kram

http://fen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards