Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Måndag....

Av britta - 13 oktober 2008 16:06

hm....det känns som mitt liv är lite upp och ner just nu...jag måste verkligen ta mej en funderare på vad jag vill göra med min framtid.Jag tror jag har tappat sugen lite just nu, jag har iallafall bestämt mej för att ge upp min dröm....det blir ingen hästbutik för mej. Jag är alldeles för skröplig för att våga bli egenföretagare, huvudet vill men kropp fan säger i från....kanske bäst att börja lyssna lite bättre innan man klappar ihop totalt.

Helgen har varit bra iallafall vi valde att sova hemma i helgen istället för på crossbanan, Mats och jag hyrde en film och delade på ostkrokar och en flaska vin på fredagskvällen.....eller delade och delade, Mats fick väl typ 1 1/2 glas resten knöck jag....hm men lite ostkrokar fick han iallafall...sen somnade jag innan filmen var slut också så jag kanske inte var så värst trevlig....lördagsmorgonen var det allmän uppklivning klockan 06.30 pip.

Hästarna skulle ut det sista skulle packas ihop frukost intagas...iof på stående fot men ändå...sen bar det av till banan. Kaffr skulle bryggas korv skulle värmas anmälningar tas emot och sen skulle jag stå i cafeterian och därimellan var jag ute och var flaggvakt.hualigen inte en lugn stund...dessutom fick jag hålla i insamlingen till tränaren och ta emot beställningar på kvällens mat.Snacka om att man har simultankapacitet....eller nå......tveksamt i mitt fall, men jag fixade det denna gång;)Man är väl av det starka könet eller hur...Jonas vann iallafall första heatet utan nå större problem och han vann även det andra utan större svårighet så han blev klubbmästare i 65 cc guldhjälm! Han blev jätteglad och stolt killen! På kvällningen hade vi fest i klubbstugan. Vi åt gemensam middag som vi hade beställt på Restaurang Gamla Stan....sen drack vi vin och grogg och öl och så snackade vi och så dansade vi och klockan blev hela 00.30 innan vi kom hem......och vi som inte hade någon lust egentligen.....men i glada vänners sällskap....

 
 
anki

anki

14 oktober 2008 11:12

otroligt vad grabben börjar bli duktig grattulera honom från moster anki kram syrran

http://anki.bloggagratis,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards