Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

jobbar och sliter...

Av britta - 18 februari 2009 21:32

har fått jobba extra nu i veckan på förskolan, jag vet redan nu att jag även ska jobba torsdag och fredag. Jobbar just nu på en ganska livlig avdelning så på kvällen  är jag rejält trött och slut vill jag lova....i kväll var det första kvällen denna vecka som jag orkat ut och rida. Johanna hängde med med lillponnyn...första gången på "riktig" tur, det funkade jättebra! det blev tom en lite galopp för dem. Nu ska jag ta mej lite kvällsfika och sedan stupa i säng.

 
 
Ingen bild

Carin ponny ägaren

19 februari 2009 17:55

Vad kul att ni varit ute på en tur med Elvira och Kiara. Skönt att hon skötte sig, hon var ju lite busig i lördags...

 
anki

anki

21 februari 2009 09:51

Grattis lilla syster på födelsedagen kram stora syster Anki

http://anki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

syster mona

21 februari 2009 10:04

Grattis på födelsdagen. Vi ses nästa Lördag hos syrran maggan det ska bli kul

 
Ingen bild

Anna

21 februari 2009 22:03

Grattis på födelsedagen ! kram Anna med familj

 
Ingen bild

biggan

23 februari 2009 19:28

åååååååååå förlåt mej jag glömde grattis på dej

 
Ingen bild

Linda

24 februari 2009 17:35

Grattis i efterskott moster!! Hoppas du fick en bra dag?! kram Linda med familj!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards