Alla inlägg den 7 januari 2009

Av britta - 7 januari 2009 16:47

tack och lov.....allt går liksom så mycket lättare då. Sara följde med oss till Bollnäs på Gaby träningen, Johanna hade lite träningsvärk;) och denna dag blev inte ett dugg lugnare på träningsfronten....nöjda vände vi hemåt men vi hoppas att Gaby kan komma till Ljusdal och träna för det är lite långt att sitta och åka till Bollnäs...men vad gör man när det inte finns någon hopptränare på hemorten.Johanna och jag tog en ridtur på Elvira och Sessan när vi hade mockat och gjort klart i stallet och det var så härligt väder ute...mycket folk i rörelse det märktes tydligt att det hade varit kallt och otrevligt ett tag.

På kvällskvisten var Mats jag och Jonas på crossklubben på möte.Vi ska försöka anordna två tävlingar även i år...kul.Vi satte ihop en tävlingsgrupp för att fördela uppgifterna bättre så att det inte blir bara en eller två stackare som får dra tyngsta lasset.

I dag var det meningen att jag skulle jobba på dagis men när jag kom dit klockan 8 så visade det sig att det endast skulle vara 7-8 barn och det var redan tre bokade vikarier före mej så jag erbjöd mej att gå hem igen.Här har jag haft främmande av Pia en sväng på eftermiddagen och Jenny och jag var till veterinären med  Sputte på  förmiddagen den lille kråkan vill ju inte äta! Veterinären trodde att han ev har magkatarr så hon fick recept

på medicin som de ska testa på honom en vecka.Nu ska jag åka och hämta Jonas i Tallåsen hos en kompis.

Ovido - Quiz & Flashcards