Alla inlägg den 14 januari 2009

Av britta - 14 januari 2009 19:12

men tack för awardsen, de värmde! MEN jag kommer inte att skicka vidare....låter inte klokt eller hur...jag blev ju glad...???men det är så här nämnligen...jag är skiträdd att det ska bli som med mobilerna...det ska skickas hit och dit och om man inte gör det inom 48 timmar så....ja ni vet...avskyr sådant ,vägrar att svara.hm...ja så är det!


Nu tillbaka till bloggandet...

Jag har ju legat däckad sedan i fredags men si i morse visade tanten att än finns det liv i na...klev upp med Jonas fixade frukost åt honom och tog fram fräscha kläder och sedan skjutsade jag till skolan....men sen var det slut på energin....soffläge igen. Vid 11.30 var jag dock på benen igen lite piggare faktiskt och tur var väl det för jag hade lovat Johanna att skjutsa henne och Rex till ridklubben för att hon skulle rida lektion.Huvudvärken botades med kaffe;) fan inte konstig att jag har haft ont i huvudet som inte har fått kaffe i mej på flera dar....febern...bara borta....halsonda...nja det får jag väl dras med ett slag till då....lite små darrig och eländig...2 kg tappade jag på kuppen....men si de lär komma tillbaka, med ränta.Men som sagt jag är på g...tänk vad lite hästluft kan vara nyttig.


Sienna kom välbehållen tillbaka till Alfta, ägaren blev väldigt imponerad över hur fin och välvårdad hon såg ut....det var ju skönt och höra...tänk om hon hade sagt tvärtom???hon riktigt stilade för oss och hästpolarna hon kom till...ägaren skrattade och sa att hon ville väl visa vad vi gick miste om...kanske var det så....men vi hade ju så gärna haft henne kvar...men det ska finnas tid och engagemang om man ska ha, annars kan det va.Det skulle komma en familj och kika på henne dagen efter och skulle inte de ha henne så skulle det komma en annan tjej som vi faktiskt känner som har ridskola på måndagen....så förhoppningvis får go Sessan det bra, för det är hon verkligen värd.

Ovido - Quiz & Flashcards