Alla inlägg den 17 mars 2008

Av britta - 17 mars 2008 22:57

att berätta att på tisdag åker nog vi till falun för att kika på en vovve...lägger in en bild på tjusiga donnan.

Av britta - 17 mars 2008 22:27

jaha ja passa er alla där ute i trafiken för nu är det snart dax för Johanna att sätta sig bakom ratten! ;) skojar bara! det kommer nog att gå bra. Nu ikväll har vi varit på körskolan i tre timmar, man måste ju gå en kurs nu för att bli handledare åt sin elev....jag tror inte det var mycket nytt under solen....fattar inte riktigt vad vi skulle dit och göra, så mycket information hade de ju inte att komma med och dessutom var det ju dyrt också....600 spänn och sen ska man iallafall ut med 370 innan hon får sätta sig bakom ratten. 5 veckor kunde det vara möjligt att vi fick vänta på körkortstillståndet.


Idag sa Jonas något ganska roligt..eller roligt och roligt??? vi ska på utvecklingssamtal i skolan i morgon och när jag sa det till honom så sa han att -de är ju inte klok tror de att jag vill slösa mer tid av mitt liv på dem? Hu r i hela friden kan en 10 åring komma på något sådant att säga??? kan någon förklara det för mej?

Den stackarn höll visst på att slå sig fördärvad i Hanssons trapp ikväll. Han hade halkat på ett papper och föll på höften så han har ett ganska fult märke och han är väldigt öm där men han hade iallafall tur i oturen för det kunde ha gått riktigt illa, det var visst väldigt nära att han skulle falla ut på sidan av trappen (de har inget skydd på sidan och trappen är ganska så brant) fy gröne han kunde ju ha slagit ihjäl sig.

Jag försökte nyss slå en signal till min käre make som ligger ute på jobb....men han svarade inte....undrar om han har fått lite för mycket under västen eller om han bara är trött???  Vattenfall skulle nämligen bjuda på middag på hotellet i kväll.

Av britta - 17 mars 2008 14:02

kikade just på vad jag skrev i går.....måste nog ha varit lite trött tror jag? eller var det fyllsjuk??? jag har skrivit -Jonas är varit på fisketävling, som rubrik dessutom????? Hoppla...ska försöka skärpa mej! annars har jag en himla förmåga att glömma mellanslagen när jag skriver.

Ovido - Quiz & Flashcards