Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Nog fan var det kallt allt i morse...

Av britta - 5 januari 2009 19:50

termometern visade på -27...fy farao vad gruvsamt att kliva ur varma sköna sängen klockan 6 på morgonen. Vi har ju varit lite ledig nu ett tag så vi har iallafall sovit till 7.30 varje dag, så i morse kändes det tungt.Mats hade rymmt i från sängen i natt, han tyckte visst det var lite trångt med två hundar i sängen....han låg i Jonas säng när jag klev upp.Maja med husse och matte sov hos oss i natt....och då passar Maja på att sova i min säng.Jenny kom också tidigt i morse och kröp ner i dubbelsängen....och hon hade också med sig två hundar.....jag ska byta sängkläder i kväll för fy gröne hur sängen ser ut! Jonas var hemma hos Gian och lanade i natt...de hade varit uppe till klockan 7 i morse säger han och sedan hade de bara sovit i tre timmar...gäsp.Jag skulle kunna tro att han är redo för sängen vilken minut som helst nu.

Bilen startade som den skulle i morse iallafall och vi lyckades lasta Rex även om han var lite motsträvlig...han har fått för sig att han ska ha med sig Elvira eller Sessan tror jag....fram till Bollnäs kom vi och Johanna var riktigt nöjd med dagens träning, hon fick många värdefulla tips att ta med sig bla att Rex är en krävande häst så hon borde träna på bommar nästan varje dag så han får utlopp för sin energi och glädje. I morgon är det dax för ett nytt pass.  
 
anki

anki

5 januari 2009 20:34

kanske lite för mycket nu kram amki

http://anki.bloggagratis,se

 
Ingen bild

systerdottern Lena

5 januari 2009 22:09

Fygröne va kallt!! *brr* här har det nog varit -18 som kallast!! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards