Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

I dag har jag gjort något som jag inte har gjort på länge,länge....

Av britta - 18 mars 2008 18:18

nämligen ridit barbacka! Johanna skulle ut och rida på Rex barbacka fick jag höra så då tänkte jag att va fan...kan hon så kan väl jag....funderade ett slag på hur i hela friden jag skulle ta mej upp på Viran bara hon är ju trots allt ca 173 cm i mankhöjd ;). Kom slutligen på hur jag skulle göra...fram med pallen upp på ensilagebalen...det gällde ju bara att få henne att stå stilla och på rätt ställe tyckte jag.....Johanna och Rex hann komma tillbaka från sin tur iannan jag kom iväg....Johanna sa att jag var galen...och herre je vad hon skrattade när jag kravlade mej upp...ja ja så har man väl förlängt hennes liv någon vecka då da´ ett gott skratt förlänger ju livet sägs det. Upp kom jag iallafall men herre je hon var inte speciellt skön att sitta på, skam den som ger sig.....ut kom vi men det blev banne mej inte mer än skritt....fy jag har nog inte mycket till balans jag, och inte blev det en lång tur heller...nä det fick allt räcka med 20 minuter.


På eftermiddagen var jag på utvecklingssamtal på skolan med Jonas. Denna gång var det idel beröm. Skönt att höra, det har ju inte varit så tidigare precis. Han har dock svårt att koncentrera sig, men får han sitta utanför klassrummet i lugn och ro så fungerar det bra.

Jonas har kommit på att nu ska ska han lära sig spela elgitarr, ja vad ska man säga han läre ju få göra ett försök, vem vet vi kanske har en riktigt talang här hemma!

 
 
anki

anki

19 mars 2008 08:29

Du får väl träna ligg med henne kram stora syster

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards