Alla inlägg den 1 april 2008

Av britta - 1 april 2008 20:06

I dag började jag min anställning på Granngården iof så räcker den bara till sista juni men ändå....samma tider som tidigare ska jag gå dvs mellan klockan 9-13 vilket passar mej alldeles ypperligt! jag var in på arbetsförmedlingen idag på em...det är ju meningen att jag ska stå som arbetssökande på andra halvan...lycka till sa hon som skrev in mej...och det kan jag nog fan behöva...facket är ju inte så roliga att ha att göra med nuförtiden...inte arbetsförmedlingen heller! men ,men det är väl bara att göra tappra försök så får vi väl se var det leder. Jag säger som min kompis Pia sa idag....moderaterna ska ju numera vara ett arbetareparti sägs det....men det är nog att vi arbetare ska arbeta ihjäl oss de menar!

Ovido - Quiz & Flashcards