Alla inlägg den 6 april 2008

Av britta - 6 april 2008 22:42

när jag skrev i min blogg! jaja vissa dagar är ju bara sådana! men i dag är jag iallafall på bra humör. Har just suttit och titta på årets tävlingstermin, det är väl dax att börja fundera nu över vilka tävlingar det ska åkas på....i helgen bär det av till Bollnäs...sen får vi se....det är ju inte jag egentligen som ska planera och fundera över det här men jag kan ju inte låta bli att lägga mej i....det är ju så kul! Johanna har naturligtvis mest att säga till om för det är ju iallafall hon som ska rida men i bland rider ju även Sara så hon har också ett och annat att klura med.


Tyvärr fick jag ett tråkigt besked i dag. Hästen jag har på foder vill nog ev ägaren snart ha tillbaka för hon funderar på att sälja sin unghäst. Hon skulle ta sig en ordentlig funderare på hur hon skulle göra...om hon skulle köpa en ny häst nu eller inte. Hon var lite velig för hon vet att Elvira har det jättebra hos mej, men hon längtar efter henne och det kan jag mycket väl förstå...snällare trevligare häst får man leta efter! Ja nu ska jag inte gräva ner mej i detta, än har jag henne i mitt stall!

Ovido - Quiz & Flashcards