Alla inlägg den 8 februari 2008

Av britta - 8 februari 2008 22:44

Hej å hå vad veckorna går fort, nu är det fredag igen! Härligt! Jobbat mellan 9-14 har jag gjort idag, roligt som vanligt.....snälla roliga människor på Granngården i Ljusdal må ni tro! Kunderna var också väldigt glada i dag men som sagt det är ju fredag.


Johanna och jag tog en tur på hästarna på sena eftermiddagen. Vi drog i väg en bit i galopp uppför Kolsvedjaberget men Rex blev så himla stark och pigg och busig så vi lära sakta av. Innan vi red ut hade Johanna  nämligen fått för sig att han var svullen över nosryggen och att han var ovanligt slö och lugn....så hon red utan nosgrimma på honom...jaja man kan ju inte kalla honom slö och lugn precis så ack vad hon bedrog sig. Hon fick en ganska så kämpig tur om vi säger så.....men nu behöver hon ju inte oroa sig över att han är slö och lugn iallafall.


Jonas har fest här hemma i kväll med sina kompisar. Gian , Martin och Pontus. de har spelat dataspel och tv spel och kikat lite på tv, Gian och Martin ska sova över här och i morgon ska dessa killar + några till åka upp till kajevall och åka lite skidor eller snowboard eller vad de nu åker. Jag får väl sitta i cafeterian och fika mest hela dagen kan jag tro, hoppas någon håller mej sällskap! Nä nu är det dax att krypa till kojs om jag ska orka upp med grabbgänget i morgon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards