Alla inlägg den 12 februari 2008

Av britta - 12 februari 2008 17:45

Attans vad tiden går fort, snart är det i mitten av februari! Jag fyller snart år...fast i år tror jag vi glömmer det! Ungarna vill väl kanske ha tårta, vi får väl se hur det blir vi är ju inte riktigt där än.

I dag har jag jobbat som vanligt, kom en massa varor som skulle packas upp och så har jag suttit i kassan. Synd bara att jag har så himla ont i ryggen just nu....packar i mej en massa alvedon, jag har dessutom inte ridit på två dagar på grund av rygg eländet. Hoppas det snart går över, jag som har varit så himla bra länge nu.....orkar inte riktigt med när jag får så här ont igen. Badade i allafall på sjukgymnastiken idag, försöker bryta och bända för att jag hoppas att det är bara något som tillfälligt sitter fast men,men.


Usch och fy, nä jag ska försöka bli på bättre humör...nu ska jag gå och ta mej en kopp kaffe sen blir det nog viloläge i soffan en stund....det var väl själva fan om det inte ska gå över.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards