Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

Snart är det måndag...

Av britta - 24 februari 2008 23:36

Äntligen är gubben helskinnad hemma igen! Roligt hade de haft iallafall, trots att Rolle snarkade så att Roger fick sova inne på toa.....


Sara hoppade Rex idag, Johanna är fortfarande inte riktigt återställd men hon mår mycket bättre men det kändes lite onödigt att sätta henne i sadeln idag. Han är ju inte världens lättaste häst att rida. Sara sade att hon kände sig rejält ringrostig för hon har inte hoppat honom sedan julshowen.

Rex skötte sig jättebra idag ,hoppade med så rejäla språng så att hjälmen t o m trillade ner för ögonen på Sara......Uffe tycker att han är väldigt smidig! Vi fick se några riktigt snygga omhoppningssvängar idag!


Efter att Mats och jag hade varit upp till Bjart och hämtat Jonas var det bara för mej att åka och handla, sen har jag ägnat hela kvällen åt matlagning. Mats ska åka upp till Östersund och jobba och han kommer inte hem förrän på fredag så dåbehöver han ha med sig typ 8 matlådor....och som vanligt så har ju inte jag fixat det under veckan så då blir det vackert till att stå i köket på söndagskvällen! Fast iof så har vi middagsmat här hemma i några dagar också nu....nä nu är det dax att krypa i säng!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av britta - 3 maj 2011 18:36

Yes crossläger i Ockelbo var vi på i helgen...kallt som satan var det men Jonas trivdes som fisken i vattnet. I år har han växt i crossen och i och med detta så ser allt så lekande lätt ut och han kör fort och hoppar väääääldigt högt! Taggad till tus...

Av britta - 14 april 2011 08:37

Jaha så var det torsdag igen....herregud vad veckorna rusar! Mats sa i går att han inte kommer hem som vanligt i kväll utan de stannar kvar och jobbar fredagen också så de kan vara ledig skärtorsdagen istället och det var ju bra. Påskhelgen kommer no...

Av britta - 13 april 2011 08:47

Japp jag jobbar...vikariat på Granngården under några veckor har jag haft,KUL! Dock har den här veckan startat lite tufft. Måndag morgon 8.00 kurs på nya kassasystemet sen hade jag stängningsskiftet och nu stänger vi klockan 19.00 fram till midsomm...

Av britta - 20 december 2009 23:25

fy vad tiden rinner i väg! I går bakade jag tre sorters kakor, handlade den mesta av julmaten dvs det lilla vi ska ha....vi är ju inte hemma och firar jul så det är inte så mycket som behövs och så hann vi iväg till Rolle och Birgitta på kvällskviste...

Av britta - 9 december 2009 19:32

    

Ovido - Quiz & Flashcards